Dåliigt.

Finns inte så mycket o säga.. jag har absolut ingenting o säga idag, är så slut på allt just nu..
är skit dålig på att skriv blogg o så, hade velat bättra till ig knner jag just nu, men har så himla svårt för att förklara vad jag gjort o få ut det på ett tillräkligt bra sätt också, men i stället får jag dt o komma ut som en kladdig deg. jaja.. vad gör kan man göa åt de? jag är väl antagligen sådan när jag skriver, tråkigt nog. På fredag har vi disco i fritidsgården för dom små, jätte härliigt, jag svensson, jozsi o jazse o zaher.. mulle skulle engentligen vara med, men de blev lite o sjystheter där emellen så hon ångrade sig.. hade jag okså velat gör men vill också vis att jag vll att saker här i eriksbo skall hända, för att ingen fixade någontiing för oss när vi var i den åldern.. näe, nu får jag allt ta o pallra mig i säng, Natti natti alla goa o glada <33



o så vill jag lägga till : Love u bby<33

tjingeliing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0